Leveringsmetoder hos BoShop

Læs her om de forskellige leveringsmetoder for at få leveret møbler fra BoShop





Brofaste adresser i Danmark
Ved køb for 0-2.499,- DKK


1: Leveres som pakke
Sendes som pakkepost.
Kr. 250,-

 
Afhentning på BoShops lager (i Risskov) 
Vi kontakter dig for afhentningstidspunkt


Brofaste adresser i Danmark
Ved køb for over 2.500,- DKK


1: Levering til kantsten 
Gælder alle brofaste adresser i Danmark. 
Vi kontakter dig vedr. leveringstidspunkt. 
Små pakker sendes med Post Danmark! 
KAMPAGNE: GRATIS
 
2: Levering med hjælp til indbæring 
Vores chauffør hjælper med at løfte ind.
Gælder alle brofaste adresser i Danmark. 
Vi kontakter dig vedr. leveringstidspunkt.
Kr. 1.000,- 
 
3: Levering med fuld indbæring
(ikke montering / samling) 

Gælder alle brofaste adresser i Danmark. 
Vi kontakter dig vedr. leveringstidspunkt.
Kr. 1.500,-
 

Afhentning på BoShops lager (i Risskov) 
Vi kontakter dig for afhentningstidspunkt
Generel
Fragt-information

Norge
Det koster 2.000 DKK inkl. fortolling av varer til Norge. Obs! Udover Norsk moms vil du blive opkrævet 400,- NOK + 3,5% af momssummen i forbindelse med levering.
Du skal du være oppmerksom på at du sparer momsen på alle produktene (20%) vist på hjemmesiden.


Grønland
Vi har afsat et ca. beløb til fragt (4.000). Alt afhængigt af møblernes størrelse og vægt fremskaffer vi tilbud på levering efterfølgende, 
hvorefter vi ringer til dig og aftaler nærmere.
Du skal her være opmærksom på at du sparer momsen på alle produkter vist på hjemmesiden.

Færøerne
Det koster 4.000 i fragt at få leveret møbler hertil.


 


 

Levering af varer fra BoShop.dk anses for sket, når forbrugeren har fået varen udleveret. Den forventede leveringstid fremgår af din ordrebekræftelse. Du vil blive kontaktet af kundeservice, når varen ankommer på vores lager for at aftale specifikt leveringstidspunkt.

Er du / I ikke hjemme ved levering på det aftalte tidspunkt, men stadig ønsker at modtage din ordre, kommer du til at betale for 2 x fragt eller minimum kr. 500,00

Det er kundens ansvar, at der er fri adgang samt plads til levering af møblerne. Kan møblerne ikke komme ind, er det kundens ansvar at opbevare samt bestille / betale eksternt flyttefirma samt evt. hjælpemidler såsom lift osv.

Som udgangspunkt er der en levering med pr. ordre.