Telefon (+45) 70 267 467 Se åbningstider

Information - Find svar på de typiske spørgsmål

Her på siden har vi samlet nogle vigtige informationer om at handle hos BoShop.dk




Hvad står e-mærket for?

Det varetages af e-handelsfonden, en non-profit fond stiftet af Forbrugerrådet, Dansk Handel og Service, Finansrådet, HTS, Dansk Industri, HK, ITEK, Dansk-IT, ITK, IT-Brancheforeningen og FDIH.
Læs mere om e-mærket her

 

Behandling af din sofa

Med den rigtige pleje og vedligeholdelse, sikrer du din sofa det længste liv muligt.
Læs mere om pleje af læder- og stofsofaer her

 

Leveringsmetoder

Du kan enten vælge selv afhente dine møbler på vores lager i Risskov, få dem leveret til kantsten eller få dem leveret af 2 mand.
Læs mere om leveringsmetoder her

 

Reklamation eller fortrydelse

Har du sendt en vare ind til fortrydelse eller reklamation vil du altid få tilsendt en mail når vi har modtaget varen. I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse / reklamation.

 

Forretningsbetingelser

Læs mere om vores forretningsbetingelser her

 

Sådan handler du hos os

For at foretage et køb på BoShop.dk skal du igennem følgende trin:

• Find den eller de varer du ønsker og læg dem i indkøbskurven, du kan hele tiden se indholdet af din indkøbskurv i nederste venstre hjørne.
  Gå herefter til kassen ved at trykke ”Vis kurv / bestil”.
• Tilpas evt. din bestilling og fortsæt ved at trykke ”videre til bestilling”.
• Indtast dine personlige oplysninger.
• Vælg forsendelses/betalingsmåde
• Tjek at alle oplysninger er korrekte. Læs og accepter vores forretningsbetingelser og godkend ordren, du accepterer samtidig at der tages forbehold for udsolgte varer.