Telefon (+45) 70 267 467 Se åbningstider

Information - Find svar på de typiske spørgsmål

Her på siden har vi samlet nogle vigtige informationer om at handle hos BoShop.dk




Hvad står e-mærket for?

Det varetages af e-handelsfonden, en non-profit fond stiftet af Forbrugerrådet, Dansk Handel og Service, Finansrådet, HTS, Dansk Industri, HK, ITEK, Dansk-IT, ITK, IT-Brancheforeningen og FDIH.
Læs mere om e-mærket her

 

Behandling af din sofa

Med den rigtige pleje og vedligeholdelse, sikrer du din sofa det længste liv muligt.
Læs mere om pleje af læder- og stofsofaer her

 

Leveringsmetoder og priser

Du kan enten vælge selv afhente dine møbler på vores lager i Risskov, få dem leveret til kantsten eller få dem leveret af 2 mand.
Læs mere om leveringsmetoder og priser her

 

Reklamation eller fortrydelse

Har du sendt en vare ind til fortrydelse eller reklamation vil du altid få tilsendt en mail når vi har modtaget varen. I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse / reklamation.

 

Forretningsbetingelser

Læs mere om vores forretningsbetingelser her

 

Sådan handler du hos os

For at foretage et køb på BoShop.dk skal du igennem følgende trin:

• Find den eller de varer du ønsker og læg dem i indkøbskurven, du kan hele tiden se indholdet af din indkøbskurv i nederste venstre hjørne.
  Gå herefter til kassen ved at trykke ”Vis kurv / bestil”.
• Tilpas evt. din bestilling og fortsæt ved at trykke ”videre til bestilling”.
• Indtast dine personlige oplysninger.
• Vælg forsendelses/betalingsmåde
• Tjek at alle oplysninger er korrekte. Læs og accepter vores forretningsbetingelser og godkend ordren, du accepterer samtidig at der tages forbehold for udsolgte varer.