Erhvervsindretning

BoShop er nu også leverandør af møbler til erhvervslivet. I takt med at behovet og efterspørgslen for den komplette og unikke helhedsløsning inden for møbler til hoteller, restauranter og andre virksomheder og firmaer i erhvervslivet, er BoShop nu også blevet møbelleverandør til disse. Tidens vedvarende trend er at møbler designmæssigt skal gå i sammenspil med den enkelte virksomheds identitet og kerneværdier. Her kan design, farver og signalværdier i møblerne betyder en stor del af den branding, som man som erhvervsvirksomhed vil signalere til kunder, gæster og den øvrige omverden.



ERHVERVSINDRETNING
Dette er billeder af nogle virksomhedslmøbler.

Klik på billederne for at se en af møbelmulighederne for erhverv.




Erhvervsløsninger med møbler fra BoShop


Med salg af møbler til virksomheder er vi som møbelbutik på forkant med, hvad der skaber den fuldendte løsning møbelmæssigt til jeres behov. Her kan der være tale om sofaer og andre ventemøbler til en reception eller et indgangsparti, stole til konferencesale, borde og stole til restauranter eller senge, natborde og skabe til hotelværelser. Stort som småt, så kan et samarbejde med BoShop være en god mulighed for at skabe det interiørmæssige udtryk, som I ønsker.

Indretningen har stor betydning og indflydelse på, hvilket signal I vil udtrykke, og møblerne kan være alt lige fra afdæmpet minimalistisk business med et stilrent design eller møbler med varme, farver og hygge. En af de ting som er meget oppe i tiden er også barstole, der i mange år og stadig er populært i køkkener, men som også kan bruges til at sidde på som uformelle mødesteder i virksomheden.

Overvejelser om møbelmateriale til virksomheden

Overvej de forskellige polstringstætheder i tekstilerne for at supplere det anvendte materiale og tilføj blødt rib og spændende syninger for at skabe quiltning på ellers glatte overflader. Efterhånden som sofaerne i virksomheden bliver brugt, vokser betydningen af tætte tekstiler med børstet bouclé, kunstpels, uld, ruskind og fløjl, der understreger blødhed til berøring med taktile materialer som for eksempel fløjl og ved at kombinere bløde overfladeinterventioner og overdrevne afrundede former.




"Overvej hvordan du vil bruge sofaerne i virksomheden for eksempel i sammenhæng med puffer, der inviterer dig til at strække ud. Enkle sofaer og design med kurver og polstret blødhed med indbydende tekstiler til at forbedre afslapning. Uanset om man arbejder fra sofaen eller slapper af tæt på gulvet, er komfort fortsat det centrale aspekt af møbeldesign, da forbrugerne tilbringer stigende tid hjemme"




Medarbejdernes mere flydende arbejdsstil

Efterhånden som mennesker bruger mere tid på at arbejde hjemmefra, tilpasser bærbare skriveborde og polstrede siddepladser sig for at lette deres stadig mere flydende livsstil. Møbler appellerer til forbrugernes behov med multifunktionelle produkter, der tilskynder til ro i arbejdet. Sofabordet er blevet normen, da mange boliger er uden et dedikeret kontor- eller skrivebord.

Et arbejdsliv i balance med de rigtige møbler

At balancere funktionalitet med ergonomisk støtte til kroppen giver en fornemmelse af gode møbler. Smarte, bevægelige bærbare skriveborde med ekstra telefonstativer, kopholder og foldbare ben er en fantastisk måde at tilpasse en bærbar arbejdsstation på, og sofaens sideborde skifter en stue til et skrivebord uden yderligere funktioner.

Virksomheden er dit ansigt ud ad til

Dit kontor og virksomhed er et sted, der kan repræsentere dit hårde arbejde og dine resultater. Det bliver et andet hjem, og der er mange måder at dekorere på. Vælg dekorationer som kunst, lys, planter og elegante møbler, og hvor du kan arrangere dit kontor med dine besøgende i tankerne, mens du viser din status i virksomheden frem. Uanset om du er flyttet ind i et nyt kontor eller ønsker at forny din erhvervsindretning, er der mange måder at dekorere din virksomhed og din virksomheds kontorer på. Vælg klassiske eller nytænkende møbler, der virker professionelle i stilen for at få din virksomhed og dets kontorer til at se professionelle og stilfulde ud. Du kan også tilføje lamper for at skære ned på mængden af de hårde lysstofrør, hvor man kan prøve at inkludere indirekte belysning fra for eksempel bordlamper eller lamper og give et blødt, varmt skær til dit kontor. Prøv også at udnytte ethvert naturligt lys ved at vælge uigennemsigtige gardiner eller købe elegante gardinbindere.

Farvetemaet i virksomheden

Vælg et varmt og indbydende farvetema. Dit kontor skal se traditionelt og elegant ud, og du kan opnå dette ved at bruge varme og imødekommende farver, især nuancer af brunt. Kig efter mahogni, valnød og kirsebær nuancer på møblerne og de dekorative accessories. Inkluder neutrale farver, som solbrun, beige og creme. Denne indretning er især relevant for mere konservative arbejdsområder, for eksempel ved et advokatkontor eller en bank. Brug også varme supplerende farver som 'Burgundy', 'Rød' eller 'Orange'. Undgå farver, der er for lyse og støder sammen med rummets æstetik, eller gå imod virksomhedens farvetema.

Kunst og kunstneriske objekter i virksomheden

Køb kunst og hæng malerier på dine vægge. Vælg kunst, der passer til dit farveskema for at lyse ethvert rum op. Du kan købe kunst fra gallerier, kunsthandlere eller på en hjemmeside som vores. Overvej at vise kunst fra lokale kunstnere for at tilføje noget stil og hjælpe dit fællesskab. Vælg kunst, der passer til din stil, som moderne eller klassisk. Gå efter noget farverigt eller sort og hvidt. Du kan vælge et par forskellige malerier i forskellige størrelser. Prøv et stort maleri og et par mindre. Placer din kunst på væggen, hvor kunstnen også vil have en plads omkring sig, så din kunst bliver et omdrejningspunkt.

Hvilket indtryk giver din virksomhed?

Omarranger rummet, hvis det ikke giver et godt førsteindtryk og stil dig selv spørgsmålene om dit kontor eller din virksomhed ser professionelt og pænt ud og om det også afspejler din udøvende status. Det første indtryk kan gøre hele forskellen, og du vil have, at dit kontor afspejler, hvem du er som leder. Du kan skifte looket på dit kontor ved at omarrangere eller købe nye møbler og accessories, hvis det ikke giver et varmt og professionelt første indtryk.

Indretning af erhvervslokaler

Ud over at tilbyde møbler tilbyder vi også rådgivning omkring den daglige indretning, hvor vi kan være med til at skabe de bedste forudsætningerne for at din virksomhed udstråler orden, hvor du for ekempel kan opbevare ekstra papirer på hylder eller i arkivskabe og undgå rod, for eksempel i hylder eller skabet da vores overbevisning er, at du vil have dit kontor til at se rent og professionelt ud til enhver tid.

Det kan også være rådgivning omkring, hvordan du i din virksomhed skal placerere dit skrivebord, så du umiddelbart kan se døren. Dette er en professionel måde at indrette dine møbler på, fordi du ser opmærksom ud og er lydhør. Dette giver dig mulighed for let at hilse på besøgende og tale med kolleger. Sæt dit skrivebord i en central position, så det bliver det centrale omdrejningspunkt i rummet, og du ser professionel ud, hvis du er omdrejningspunktet.

Overvej en plads til dine besøgende. Angiv et sted, hvor gæsterne kan sidde i dit kontor eller i vente råder i virksomheden. Du kan etablere dette rum ved foden af dit skrivebord eller lige inden for døren. Find nogle elegante stole til siddepladser, og inkluder et sofabord.

Møbler til erhvervslivet

Som leverandør af møbler i Aarhus-området og i hele landet kan BoShop også tilbyde møbelserier fra mange af vores brands, som ikke er online på hjemmesiden. Så mulighederne er mange og jeres konkrete møbelønsker er meget velkomne hos os.

Hvis det kunne være noget for jer, så er I meget velkomne til at Kontakte os og høre mere.